Košík.cz – potraviny online, objednávka, doprava, cena

Přes internet se dá koupit skutečně velká škála věcí. Oblečení, knihy, elektronika, a dokonce i jídlo. Jde si takto objednat oběd z fastfoodového řetězce, kurýr však může dovézt i obyčejné rohlíky z nedalekého supermarketu. Není tak třeba chodit na nákup, protože si za pomoci Košík.cz může člověk potraviny, klidně na celý týden, koupit z pohodlí domova. Jak snadno a rychle objednat dovoz potravin domů?

Shrnutí článku

Nákup kurýr doveze přímo v předem stanovený termín.

E-shop nabízí mnoho možností, jak při nákupu ušetřit, například množstevní slevy nebo věrnostní program.

Reklamace a jiné problémy lze snadno řešit online.

Chození na nákup může být časově náročné a někdy nepříjemné. V takových případech se vyplatí zvážit nákup potravin online. Není to nic těžkého a ušetří to mnoho času a starostí. V České republice tuto službu poskytuje několik e-shopů. Mezi nejznámější patří Košík.cz.

Košík.cz nabízí skutečně široký sortiment od pečiva přes mražené produkty až po léky (je tak například velký výběr z lékárny Dr. Max). Zkrátka vše, co by si za normálních okolností člověk šel nakoupit do supermarketu. Až na to, že díky Košík.cz pomalu ani nemusí vyjít z domu.

Jak objednat nákup z Košík.cz?

Objednat si jídlo na Košík.cz není vůbec nic složitého. Lze to snadno a rychle udělat na webu nebo v mobilní aplikaci.

  • Při příchodu na web si Košík.cz vyžádá adresu, na kterou chce uživatel zboží doručit. Díky tomu může obchod zjistit, které zboží může k němu dovézt, a které není možné do dané lokality doručit.
  • Poté je potřeba se na Košík.cz zaregistrovat.
  • V následujícím kroku si uživatel vybere položky svého nákupního seznamu. Od jedné položky může uživatel nakoupit maximálně 50 kusů. Košík.cz má i minimální hodnotu pro nákup. Ta se může lišit v závislosti na zákazníkově lokalitě.
  • Před samotným odesláním objednávky se vyplatí zkontrolovat košík. Zda je v něm vše, co nakupující chce, nebo zda naopak omylem něco nepřidal víckrát.
  • V tuto chvíli také uživatel může do košíku zadat i slevový kód, pokud nějaký má.
  • Následně stačí zvolit způsob a vyhovující termín doručení.
  • Dále je potřeba vybrat způsob platby (kartou, dobírkou apod.) a v případě online platby i rovnou zboží zaplatit.
  • Pak už jen stačí počkat na daný termín a kurýra, který objednané zboží přiveze.

Jde skutečně o rychlý proces bez nějakých větších složitostí nebo problémů. Je tak vhodnou volbou pro lidi pracující z domova, matky s dětmi nebo seniory, kteří díky tomu nemusí každý den chodit do supermarketu a mohou si vše objednat hezky z domova.

Jak funguje doprava z Košík.cz?

Uživatelé Košík.cz si obvykle pochvalují kvalitu dopravy, jíž se může tento e-shop pyšnit. Kurýři obvykle vozí jídlo přesně ve stanoveném termínu.

Ten si může uživatel zvolit během objednávky. Termín je obvykle hodinu dlouhý časový úsek, během kterého kurýr přijede. Za drobný příplatek je však možné si vybrat přesně jednu určenou půlhodinu. Naopak ve chvíli, kdy zákazníkovi nezáleží na tom, kdy přesně mu zboží přijede, může zvolit dvouhodinový časový úsek a mít malou slevu na dopravu.

Pokud by se náhodou stalo, že si uživatel jídlo objednal a zjistil, že mu daný termín nevyhovuje, měl by kontaktovat zákaznickou linku na čísle 226 220 500 a ta se pokusí mu najít termín nový.

Uživatel si může zvolit termín, kdy mu Košík.cz zboží doručí. Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty nákupu.

Pokud chce uživatel být více ekologický, může si vybrat termín označený zeleným lístkem. To znamená, že na plánovaný termín pojede kurýr do stejné lokace, a tak bude jeho uhlíková stopa o něco nižší.

Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty nákupu. Košík.cz nabízí i dopravu zdarma. Například na prvních 60 dní. Jinak se podmínky pro získání dopravy zdarma mohou lišit podle lokace, na kterou má kurýr objednávku dovézt.

Kde se zrovna kurýr nachází, může uživatel sledovat na webu nebo pomocí aplikace. Zobrazí se mu lokace kurýra, plánovaný čas příjezdu i počet tašek, které veze. V případě zpoždění kurýra dostane zákazník tuto informaci prostřednictvím SMS zprávy.

Lze si snadno objednat potraviny přímo z pohodlí domova.

Výhody nakupování na Košík.cz

Největší a jasnou výhodou nakupování na e-shopu Košík.cz je to, že zákazník skoro ani nemusí vytáhnout paty z domu. Stačí jen přede dveřmi převzít nákup od kurýra, který přijede v předem určený čas.

Web je navíc přehledný a dobře zpracovaný, takže v něm uživatel snadno najde a zakoupí vše, co potřebuje. Uživatel si také může zakliknout oblíbené produkty, aby je při příštím nákupu měl snadněji dohledatelné. To mu může ušetřit dost času.

V případě, že je s nákupem něco v nepořádku, Košík.cz uživateli peníze vrátí v podobě kreditů na jeho účet. Ty pak lze během objednávky uplatnit při dalším nákupu.

Košík.cz má přehledný web, s jehož pomocí si uživatel může snadno objednat nákup.

Košík.cz se také chlubí tím, že své produkty balí co možná nejekologičtěji, a zároveň dává pozor na to, aby obaly byly i uživatelsky příjemné. Kromě toho lze vrátit vratné zálohované obaly. Ty stačí pouze předat řidiči při dalším nákupu a následně se uživateli zobrazí na účtu ve formě kreditů.

Uživatel také může zavítat do sekce s názvem „Ostře sledované”, kterou e-shop pravidelně porovnává s cenami konkurence (mělo by jít o vybrané prodejny řetězců Lidl, Kaufland a Albert) a dorovnává jejich ceny tak, aby byly stejně výhodné nebo ještě výhodnější.

Je lepší Košík, nebo Rohlík?

Kromě Košík.cz existuje i další český e-shop zaměřený na dovoz každodenních nákupů, a to Rohlík.cz.

Jde o vesměs stejnou službu a jedna není vyloženě lepší než druhá, přesto se mezi nimi najde pár rozdílů. Recenze porovnávající Košík.cz a Rohlík.cz se shodují v tom, že Rohlík.cz má o něco vyšší ceny u některých produktů.

Zda člověk objedná na Košík.cz nebo Rohlík.cz je podle recenzí prakticky jedno. V obou případech lze najít podobné množství spokojených zákazníků.

Jak ušetřit na Košík.cz?

Nejjednodušší způsob, jak na Košík.cz ušetřit, jsou sekce „Akční týden” a „Výhodná nabídka”, kde se pravidelně aktualizují produkty, které jsou ve slevě. Uživatel tak může vybírat nákup přímo zde a rovnou tak šetřit.

Je možné se také zapojit do věrnostních programů, které Košík.cz nabízí. V aktuální době jsou tři, přičemž jeden je pro všechny zákazníky, druhý pro zákazníky s dětmi a třetí pro seniory. Věrnostní programy dávají stálým zákazníkům řadu výhod, jako jsou poukazy na dopravu zdarma, unikátní slevy na vybrané značky nebo přednost při vyřizování reklamace.

Ušetřit lze s pomocí různých akcí nebo věrnostního programu, který přináší množství výhod.

Další z možností, jak šetřit, jsou i množstevní slevy. V sekci s názvem „Multikup“ může zákazník najít produkty, které lze zakoupit ve větším množství a se slevou.

Lze také použít různé slevové kódy, které e-shop Košík.cz nabízí. Nejlepší způsob, jak takový kód získat, je jít na některý z webů, které se jejich shromažďováním zabývají. Pak už stačí jen vybrat vhodný kód a zadat ho při nákupu do nákupního košíku.

Díky e-shopu Košík.cz si každý může domů objednat čerstvé potraviny.

Jak řešit problémy na Košík.cz?

Při nákupu samozřejmě vždy může dojít k nějakému zádrhelu. Obecně platí, že veškeré problémy lze řešit pomocí zákaznické linky. Kontakt na ni je 226 220 500. Lze také napsat na e-mail zakaznici@kosik.cz. Ne vždy je však kontaktování podpory nutné.

Reklamace (včetně těch s delší zárukou) může zákazník rychle vyřídit na webu Košík.cz.

Asi to nejčastější, co se může stát, je reklamace. Tu lze vyřídit rychle za pomocí webu nebo aplikace. Stačí v objednávkách najít tu, která se nepovedla, a vybrat konkrétní produkty. U nich pak pouze zakliknout, že je uživatel chce reklamovat. Kredity by se mu následně měly přičíst na účet. Na reklamaci má uživatel 72 hodin od doručení objednávky.

Jsou však produkty (obvykle jde o dražší zboží), které online reklamovat nelze, a je pro její uplatnění potřeba kontaktovat zákaznickou podporu.

V případě reklamace produktu se zárukou (který uživatel reklamuje po uplynutí 72 hodin od nákupu) je potřeba vyplnit formulář na webu Košík.cz. Následně stačí poškozený produkt předat kurýrovi nebo poslat poštou na adresu Košíku.


Obecně platí, že nákup na Košík.cz je příjemným a jednoduchým procesem, na jehož konci je plná lednička a spokojený zákazník. Jde o zajímavou alternativu ke klasickému nakupování v supermarketech, která může být vhodnou volbou pro skutečně velkou škálu zákazníků.

© 2025 Puntanela.cz | Nakódoval Leoš Lang